De omgeving ontdekken!

5 mei 2019

De afgelopen dagen hebben we erg veel leuke dingen gedaan in de omgeving van ons huisje.

Op zaterdag 27 april zijn we met een houten bootje het voltameer op geweest, gelukkig wel met motor. Dit was een leuke ervaring, we zijn gestopt op verschillende kleine eilandjes waar we even rondgelopen hebben. Via alle gaatjes en kiertjes liep er allemaal water in de boot, dit moest er regelmatig uitgeschept worden. Eenmaal weer thuis hebben we een korte powernap gedaan. In de middag zijn we op een motor over de onverharde wegen naar een plek geweest waar je slangen kon aanraken en vasthouden. Ik ben niet zo'n held met slangen, dus het vasthouden heb ik overgeslagen. Het was wel een hele gezellige dag!

Zondag zijn we samen met lydia een dagje weggeweest. Met de trotro gingen we eerst naar de monkey sancuary. Met onze bananen in de hand liepen we het bos in om de aapjes te zoeken. Als je je banaan goed vasthield in je hand kwamen de apen op je arm zitten om de banaan op te eten, dit was een hele leuke ervaring. Nadat alle aapjes gevoerd waren zijn we doorgereden naar de wli waterval. Hier hebben we eerst wat gegeten voordat we aan de wandeling van een uur door het bos begonnen. De wandeling was erg mooi, we moesten over bruggetjes en kleine paadjes lopen om uiteindelijk bij de prachtige waterval aan te komen. Hier hebben we lekker afgekoeld in het water en hebben we onder de waterval gestaan. Een geslaagde dag!

In de volgende blogpost zal ik jullie alles vertellen over de eerste 2 weken stage in het ziekenhuis!

Liefs, Emma

IMG_20190427_094451

IMG_20190428_145037IMG-20190429-WA0045IMG-20190428-WA0022IMG-20190427-WA0161IMG-20190427-WA0092

1. Petra:
    6 mei 2019
    Zo geweldige ervaring voor jullie.Is echt genieten en leuk om het allemaal te lezen en te zien.👍👍🌴💋